Jaki rower dla 9-latka

W tym dziale możesz poruszać różne sprawy, niekoniecznie związane z akwarystyką. Pisz o wszystkim i o niczym.
ODPOWIEDZ

Autor
Psyho

Jaki rower dla 9-latka

#1

Post autor: Psyho »

Cześć. Jako że na forum jest kilka osób pedałujących postanowiłem zasięgnąć waszej rady jakie marki rowerów możecie polecić dla 9-letniego chłopaka. Młody wyrósł mi z poprzedniego dziecięcego i coś poważniejszego chcę mu kupić. Wykluczyłem marketowe bo to nic nie warte ale dalej nie mam pojęcia. Nie znam się na tym w ogóle . Oczywiście wykluczam też takie powyżej 2000 bo jak na pierwszy dorosły rower to dla mnie zwyczajnie za dużo.
Awatar użytkownika

Miro
Arcymistrz
Posty: 4938
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 8:29 pm
Lokalizacja: Centrum
Płeć:

Jaki rower dla 9-latka

#2

Post autor: Miro »


Autor
Psyho

Jaki rower dla 9-latka

#3

Post autor: Psyho »

Miro myślałem o czymś takim ale stwierdziłem że za tani i obciach na dzielni będzie miał. Powiedzą że dziad i na całe życie mu zostanie taka łatka.
Awatar użytkownika

Miro
Arcymistrz
Posty: 4938
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 8:29 pm
Lokalizacja: Centrum
Płeć:

Jaki rower dla 9-latka

#4

Post autor: Miro »

sorry :sad:

Autor
Boro1

Jaki rower dla 9-latka

#5

Post autor: Boro1 »

Przede wszystkim z dziewięciolatkiem musisz pogadać jaki rower chce. W tej grupie wiekowej popularne są np. dirty.

Karolus
Zapaleniec
Posty: 379
Rejestracja: wt sty 09, 2018 7:55 pm
Lokalizacja: Marki
Płeć:

Jaki rower dla 9-latka

#6

Post autor: Karolus »

Ja bym się tak bardzo nie uprzedzał do marketowych (oczywiście nie mówię o takich z auchan czy carrefour), całkiem udane rowery mają w decathlonie i go-sport. W ubiegłym roku kupiłem swojemu właśnie w tym drugim i nie narzekam.
Ogólne 102L: 3x Gupik, 2x Molinezja, 5x Danio, 3x Platka, Otosek, 3x Bojownik, 5x Zbrojnik, 4x Amano, Ampularia, 3x Tylomelania Gold
Malawi 240L: 9x mphanga, 10x careuleus, 1x afra jalo, 6x Koningsi, 6x Hongi Red, 6x Redred

Autor
Psyho