AQUAEL leci w kulki...

Opinie o sklepach stacjonarnych. Każdy sklep w osobnym wątku.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Autor
falco
Maniak
Posty: 996
Rejestracja: czw sty 24, 2013 9:55 am
Lokalizacja: K-J
Płeć:

AQUAEL leci w kulki...

#1

Post autor: falco »

Jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Ucinając wpisy "a ja jestem zadowolony", które w tej sytuacji nic nie wniosą napiszę od końca.

Od wieeelu lat byłem (zadowolonym) użytkownikiem filtrów AQ, miałem też kilka szkieł tu niestety gorzej - miałem parę reklamacji, które co prawda zostały uznane (dobrze!), ale każdy kto musiał demontować/transportować/itp. bardzo duże, ponad dwustu litrowe zamieszkane szkło wie o czym mówię.

Nie raz i nie dwa firmę chwaliłem za podejście do Klienta o czym chyba nawet u nas pisałem, jednak ostatnio się sparzyłem, co zwłaszcza po tylu latach mnie mocno zirytowało.

Gdy trafiam na firmę z bdb obsługą, zasługującą na pochwałę - mówię o tym ale gdy ktoś zawala po kilka razy pod rząd, (niestety) też trzeba o tym otwarcie mówić, licząc, że ktoś odpowiedzialny, to przeczyta i... zareaguje wracając na dobre tory Klient-Sprzedawca.

Chyba o to wszystkim chodzi?

Poniekąd dlatego pisze u nas, bo ostatnio widzę ruch AQ na Fawie - może mój wpis będzie enzymem...

Do rzeczy:
Moje największe kaskady FZN-3 (mam ich kilka) strasznie głośno zaczęły pracować, zresztą nawet nowe w porównaniu do 2 czy 1, to... nie ma co porównywać, są po prostu głośniejsze. Jednak terkotania nie da się znieść o spaniu nie wspomnę...

Zmieniałem pomiędzy filtrami gumki ośki wirników, silniczki ale jednym pomogło, innym nie, więc postanowiłem kupić nowe gumki, bo obstawiam, że tu jest problem (luz).

Napisałem przez formularz do AQ bezpośrednio do działu serwisu (zazwyczaj tak robiłem, bo to szybkie i... wcześniej przynosiło skutek).
Cisza. Napisałem... kilka razy. Cisza.
Napisałem @ na bespośredni adres firmy podany na oficjalnej stronie, opisując problem oraz to, że nie wiem czy moje zapytania do serwisu dostarły (komunikaty o @?), więc pozwalam sobie na przypomnienie.

Kolejne dni i... cisza.

Cierpliwie odczekałem kolejne kilka dni i już zirytowany wysłałem kolejnego @, jednak przez prawie 2 tygodnie nic się nie zmieniło.

Po co o tym piszę?
Bo liczę, że może przez ruch AQ na FAWIE, wreszcie ktoś mi odpowie, bo mimo zdenerwowania nadal staram się być optymistą...

P.S. Jeśli z jakiś przyczyn firma nie obrabia, nie odczytuje, nie daje rady ilości zgłoszeń (nie mam pojęcia co jest przyczyną, może błędy techniczne?), to trzeba pomyśleć o zamknięciu formularza oraz kontaktu @ i podaniu informacji aby korzystać z innych narzędzi.
Jednak, skoro takie narzędzia są udostępnione na oficjalnej stronie i odsyłają by z nich korzystać jako "kontakt", to wypadałoby aby ktoś odpisywał Klientom.

Dodam, że... gumki chciałem kupić a nie dostać... ewentualnie uzyskać informację co jeszcze może być przyczyną głośnej pracy, a przez taką "pierdołę" firma mocno traci w moich oczach, zwłaszcza, że tyle lat byłem b. zadowolony z obsługi...

Liczę na reakcję. Tylko tyle i aż tyle.
Ostatnio zmieniony czw maja 18, 2017 10:10 am przez falco, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr!falco
Pustkowie. MO...
Awatar użytkownika

Winter
Noble
Posty: 1455
Rejestracja: pt lut 27, 2009 11:38 am
Lokalizacja: Sadyba
Na imię mam: Magda
Płeć:

AQUAEL leci w kulki...

#2

Post autor: Winter »

Post tutaj może być dobrym pomysłem. Jak się poskarżyłam na Fawie, kilka dni temu, że nie odpisali na mojego maila, to następnego dnia dostałam odpowiedź.

Tapnięte
Magda
----------------------------------
200L - roślinne, neony czerwone, bystrzyki, błyszczyki brylantowe, kiryski i glonojad
topics15/6898.htm
Awatar użytkownika

Lech-u
Admin
Posty: 21839
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 10:22 pm
Lokalizacja: Warszawa-Piaseczno
Na imię mam: Lech-u
Płeć:

AQUAEL leci w kulki...

#3

Post autor: Lech-u »

winter pisze: Jak się poskarżyłam na Fawie
Bo FAWA jest czytana także przez producentów (np. Aquael).

Myślę, że w tym przypadku dostaniesz dość szybko odpowiedź od Aquael, falco.
Awatar użytkownika

Darek Aquael
Gość
Posty: 6
Rejestracja: śr lip 06, 2016 1:10 am
Telefon: 514110790
Lokalizacja: Warszawa
Na imię mam: Dariusz

AQUAEL leci w kulki...

#4

Post autor: Darek Aquael »

Szanowny Panie Falco,
sprawdziłem korespondencję serwisu i niestety żaden mail z podobnym zgłoszeniem do Nas nie dotarł. Strona przechodziła kilka zmian w funkcjonalności i możliwe że coś nam przestało działać tak jak powinno. Sprawdzimy i naprawimy :) W imieniu firmy bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację.

Co do głośnej pracy filtrów Versamax FZN-3. Niestety wymiana samych gumek niewiele da. Należy wymienić wirnik i ośkę. To elementy eksploatacyjne które jak swoje "wykręcą" to mogą pracować głośniej (dotyczy to każdego filtra). Odpowiedni komplet do wymiany można kupić np. w sklepie internetowym AquaelZoo:
https://sklep.aquaelzoo.pl/czesci-zamie ... 05821.html

A co do "lecenia w kulki" to lubimy w firmie grać w bilard i to jedyne "lecenie w kulki" na jakie sobie pozwalamy - służbowo jesteśmy profesjonalistami :)

Pozdrawiam
Dariusz Kozera
kierownik kategorii akwarystyka/terrarystyka
Ostatnio zmieniony czw maja 18, 2017 12:36 pm przez Darek Aquael, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

Winter
Noble
Posty: 1455
Rejestracja: pt lut 27, 2009 11:38 am
Lokalizacja: Sadyba
Na imię mam: Magda
Płeć:

AQUAEL leci w kulki...

#5

Post autor: Winter »

A nie mówiłam? :P
Magda
----------------------------------
200L - roślinne, neony czerwone, bystrzyki, błyszczyki brylantowe, kiryski i glonojad
topics15/6898.htm
Awatar użytkownika

Autor
falco
Maniak
Posty: 996
Rejestracja: czw sty 24, 2013 9:55 am
Lokalizacja: K-J
Płeć:

AQUAEL leci w kulki...

#6

Post autor: falco »

Dziękuję za odpowiedź, czyli wychodzi, że był błąd techniczny dot. formularza, delikatnie sugeruję sprawdzenie skrzynki pocztowej info@aquael.pl bo tutaj korespondencja też kuleje i pomimo ponawiania @ z Państwa strony zapada kompletna cisza a dni mijają...

Co do meritum, to jak wspomniałem, zmieniałem nie tylko gumki, ale także ośki, wirniki a nawet całe silniczki (ze swoich zapasów) 2 z 3 "trójek" jak terkotały tak terkoczą (nie ma możliwości, aby przy tym funkcjonować) a głośniejsza praca (na upartego do zaakceptowania, choć to wkurzające) w "trójkach" była od samego początku. Na gwarancji była wymiana "bebechów", ale kolosalnej różnicy, to nie zrobiło, ponieważ szkła stały gdzie indziej, nie drążyłem dalej tematu. Teraz oczywiście gwarancji już nie ma.
W kilku "dwójkach" czy "jedynkach" tego nie zauważyłem, są dosłownie bezgłośne.

Minimalnie ciszej się robi, gdy... zdejmę pokrywy, ale to jak leczenie trądzika pudrem.
Ostatnio zmieniony czw maja 18, 2017 7:58 pm przez falco, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdr!falco
Pustkowie. MO...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sklepy zoologiczne w Warszawie i okolicach”