Witam,
Widzę sporo krytycznych uwag które padły na produkty naszej firmy.
Może zatem w punktach będę wyjasniała i odnosiła się do Państwa postów.
Na wstępie dodam, że przykro mi z powodu problemów które akurat 2 osoby tu spotkały, choć przyznaję, że nie wszystkie uwagi chyba do końca zrozumiałam.
POKRYWY
Zacznę od wątku głównego czyli stwierdzenia “pokrywa nie przecieka”.
Pokrywa nieprzeciekająca to nie to samo co pokrywa szczelna. Pokrywa nieprzeciekająca cechuje się tym, że konstrukcja jej wewnętrznego okapnika i naroży, przy zachowaniu podstawowych zasad użytkowania powoduje odpowiedni odpływ skraplającej się wody, nie powodując przy tym podciekania.
Tak, nasze pokrywy nie ciekną przy zachowaniu podstawowych zasad użytkowania tego typu produktu.
A oto one:
-Wypoziomowane i równe podłoże na którym stawiamy szafkę
-Stabilna szafka
-Równa, nieuszczerbiona krawędź zbiornika
-Utrzymywany odpowiedni poziom wody – minimum 2,5cm od krawędzi zbiornika
-Odpowiednio usytuowane deszczownie i napowietrzacze.
Suma tego wszystkiego składa się na zadowolenie z produktu – i tylko część z nich zależy od niego samego.
Jeśli którykolwiek z czynników wymienionych wyżej nie może być zachowany to pokrywę należy doposażyć w uszczelkę lub znacznie lepiej wkleić ją na silikon.
A teraz wymienię najczęstsze powody zaciekania wody:
-Niewypoziomowanie podłoża, szafki i zbiornika
-Przelewanie zbiornika, czyli utrzymywanie zbyt wysokiego lustra wody – to niestety nagminne.
-Uszczerbienia krawędzi zbiornika którymi może dojść do pociekań
-Zbyt silne strumienie deszczowni i kierowanie ich na ściany
-Oraz b.aktywne i ruchliwe ryby żerujące pod zbyt wysokim lustrem wody.
Warto też pamiętać o tym, jakie jest przeznaczenie pokrywy. Pokrywa chroni zwierzęta, ogranicza parowanie, ukrywa część urządzeń, może być elementem dekoracyjnym, ale w jej opisie nie ma informacji o tym, że jest produktem szczelnym który posłuży do tego by podnieść lustro wody do granicy krawędzi szyby zbiornika lub powyżej lub że ochroni przed zalaniem w przypadku gwałtownych lub silnych ruchów wody bądź awarii sprzętu do automatycznej podmiany wody i tym podobnych zdarzeń.
Dziękuję za ten wątek, po przeczytaniu uwag z niego zauważyliśmy jak wiele dodatkowych danych powinniśmy dołączyć do opisu produktu. Wnajbliższych dniach priorytetowo tym się zajmiemy.
Teraz przejdźmy do analizy przypadków wymienionych w poście.
Szanowny Panie Marcinie,
Przeciekanie Pana pokrywy jest całkiem odrębną sprawą. Pana pokrywa co widać na zdjęciach jest uszkodzona. Z założenia zatem nie będzie spełniała swojej funkcji. Nie widząc jej trudno mi ocenić z jakiego powodu uszkodzenie nastąpiło. Być może z powodu błędu produkcyjnego – i taki założyliśmy informując Pana o czasie naprawy – a być może z powodu uszkodzenia mechanicznego w trakcie użytkowania, usprawnień własnych lub w transporcie.
Z rozżaleniem wspomniał Pan o zbyt długim terminie naprawy. Niestety Pana zamówienie dotyczyło produktu nietypowego, w niestandardowym kolorze oraz z dodatkowym bardzo długim 40cm otworem – w którym jak rozumiem z wątku zostały zamontowane wentylatory, wydaje mi się, że nie przez naszą firmę. Zakupy robił Pan na początku 2016 roku, pokrywa rozkleiła się jak Pan wspomina po miesiącu, czyli stan ten trwa już ponad rok ... Wiem, że składanie reklamacji to męcząca i utrudniająca funkcjonowanie czynność i nikt tego nie lubi ja również, ale osobiście wydaje mi się że tydzień komplikacji przy konieczności usunięcia tej akurat wady to rzecz warta rozważenia. Tym bardziej że produktu takiego nie kupuje sie na chwilę. To jednak tylko moje zdanie, jeśli Pana jest odmienne to należy to uszanować.
Tak samo jak powinno się szanować stanowisko firmy która dba o swoją markę i nie zostawia klienta samemu sobie w przypadku zaistnienia problemu.
Reasumując, ja za Pana reklamacji nie złożę. Natomiast mogę obiecać, że jeśli złoży ją Pan to dołożę wszelkich starań by załatwić ją najszybciej jak się da. W razie takiej chęci proszę o kontakt na priv.
Pani Asheka,
Jeśli chodzi o pokrywę, to bardzo proszę zastosować się do zaleceń wymienionych powyżej. Jesli to niemożliwe, należy wkleić ramę pokrywy na silikon.
I jednak sugeruję skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu bujania się szafki, bo nie jest to objaw normalny i absolutnie w tym wyrobie nie powinien mieć miejsca.
LAMPY AquaLux T5
Około 2-3 lat temu, mieliśmy przejściowe problemy z pękającymi rurami. Wada dotyczyła mniej niż 13% produktów – zbyt duzo by zrzucić to na przypadkowe uszkodzenie i zbyt mało by szybko odkryć powód. Przy współpracy z niemieckim koncernem produkującym ten surowiec udało się ustalić, że nagrzewający się przewód wchodzi w reakcję chemiczną z poliwęglanem zmieniając jego właściwości fizyczne.
Nie chodzi o zbyt wysoką temperaturę, ponieważ ten materiał jest do niej przystosowany. Po zmianie przewodu – przeszło 2 lata temu, nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia o ponownym pękaniu. Pana Panie Marcinie jest – pierwsze, tu również prosimy o kontakt- rury oczywiście wymienimy bezpłatnie.
LAMPY LED
Z pełną odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że zastosowane diody LED w naszych lampach LED PREMIUM sprawdzają się do oświetlania zbiorników akwarystycznych. Zarówno tych towarzyskich jak i tych typu holenderskiego.
W innym poście wyjaśniałam już ile i jakich opraw należy umieścić w celu osiągnięcia zbilansowanego i optymalnego światła.
W jeszcze innym poście napisałam, że aktualnie jedyne lampy które współpracują z komputerami Profilux to lampy AquaLux T5 ze statecznikami 1-10V. Nigdzie nie umieszczaliśmy informacji, że nasza oprawa LED współpracuje z Profiluxem a jedynie taką, ze trwają obecnie prace nad taką lampą.
Panie Marcinie, jeśli założył Pan 1 lampę LED do swojego zbiornika w którym do tej pory miał Pan 3 lub 4 świetlówki T5 to światła było za mało.
Wszystkie zbiorniki w naszym biurze, w tym zbiornik typu holenderskiego są oświetlone wyłącznie światłem LED. Tak jak pisałam w innym poście, w zbiorniku roślinnym znajdują się w 3 lampy z serii LED PREMIUM - 2x lampa LED PREMIUM White+ oraz 1x lampa LED PREMIUM Plant+ Red - efekt zachwyca zarówno nas jak i klientów w tym profesjonalne firmy zakładające zbiorniki.
A teraz jeszcze napiszę dlaczego tak propagujemy dobre oświetlenie LED – z naciskiem na dobre.
1. Ponieważ sprawdza się w niemal każdym środowisku
2. Ponieważ wciąż udoskonalamy prace nad naszymi oprawami w celu dalszego rozwoju tej technologii
3. Ponieważ jest ekonomiczne i pobiera mniej energii
4. Ponieważ większość producentów źródeł światła wycofuje się już z produkcji akwarystycznych świetlówek liniowych i niebawem ich wybór będzie bardzo ograniczony
Reasumując.
Dla naszej firmy najwyższym celem jest zadowolenie klientów. Osobiście przykładam dużą wagę do tego, byśmy do każdego z Państwa podchodzili indywidualnie i mogli pomóc w miarę Państwa oczekiwań i naszych możliwości. Wciąż wprowadzamy zmiany, które mają na celu podniesienie jakość naszych produktów niemniej zawsze i wszędzie istnieje ryzyko, że coś się może przydarzyć. Tak, popełniamy błędy zarówno produkcyjne jak i te przy wyborze podwykonawców ale potrafimy się do tego przynać i nigdy nie przerzucamy kosztów tych błędów na klientów. Jesteśmy małą rodzinną firmą i działamy dla Państwa. Na polskim rynku nie ma wielu firm produkujących szafki, pokrywy i oświetlenia na indywidualne zamówienia pod konkretne wymiary. Jeden z potentatów nie bez powodu wycofał się kilka lat temu z tego typu zamówień które oferował. Produkcje małoseryjne powodują że mogą pojawić sie niedoskonałości ale daja również okazję realizacji często dość wymyślnych zleceń. Jeśli na rynku zostaną sami wielcy gracze to czy na pewno będzie to lepsze i ciekawsze?
Pozdrawiam wszystkich i bardzo proszę o kontakt na priv osoby które mają jakiekolwiek uwagi do naszych produktów - te pozytywne również
Pozdrawiam
Katarzyna Pisańska